Milí studenti,
tak jak bylo sděleno ve včerejším e-mailu pana ředitele, posílám upřesňující informaci k realizaci náhradní výuky v období uzavření školy. Na dnešní poradě se všemi učiteli školy jsme se dohodli na tom, že vyučující jednotlivých předmětů pro své třídy a skupiny zpracují zadání domácí práce na týden od 16. do 20. března a toto zadání vám rozešlou nejpozději tento pátek 13. března. Závazným způsobem zadání práce bude školní e-mail (v kopii zástupce ředitele), ale někteří kolegové jistě využijí i další způsoby elektronické komunikace vhodné pro jejich styl výuky. Tak spolupracujte!
Vzhledem k tomu, že opatření ministerstva hovoří o zákazu pobytu ve škole, nikoliv o zrušení výuky, považujte prosím vypracování obdržených úkolů za povinné. Myslím, že jí nebude tolik, aby se nedala zvládnout ;-)
Pokud jde o případnou osobní návštěvu školy, nebude pro studenty obecně možná. Potřebujete-li si ale vyzvednout např. učebnice ze skříňky nebo zkopírovat potřebný soubor ze svých Dokumentů, můžete na nezbytně nutnou dobu školu navštívit v pracovní dny od 8 do 14 hodin.
Za vedení školy přeje pevné zdraví a hodně úspěchů v domácím studiu
Mgr. Karel Sívek, zástupce ředitele